Am scris o poveste de dragoste, povestea noastră cu ochi albaştri, cu corpuri fierbinţi întinse la soare pe nisipul plin de scoici si mucuri de ţigară. Am scris povestea pentru noi, ca s-o putem citi mereu cu ochii închişi, întorşi unul spre celălalt, aşa cum adormeam de fiecare dată împreună.

Am scris o poveste de dragoste cu pielea arsă de soare şi furtuni pe mare, cu valuri înalte, înalte, înalte, cu noi transformându-ne în pescăruşi şi zburând departe, departe, departe.

Am scris o poveste cu bucăţi de gheaţă pe trotuar, am scris-o de mână, îngrijit, şi am păstrat-o bine în caietul cu desene şi păreri, cu zâmbete şi dureri şi am presărat-o cu şase trandafiri roşii, gâtuiţi fără milă atunci când le-a venit vremea.

Am scris povestea noastră de dragoste cu ochii tăi şi corturi încinse la mal de mare. Mai ştii?

