Şoaptele tale calde mi-au pătruns în suflet şi m-au răscolit cu totul, mi-au făcut pielea să tremure şi carnea să ceară mai mult şi mai mult. Ochii tai negri, indecişi ca şi vremea, m-au chemat la tine şi m-au cuprins în nişte tentacule invizibile care nu-mi mai dau drumul şi oricât m-aş zvârcoli, ştiu că nu mai am scăpare. Şi atunci mă opresc, nu mai fac nicio mişcare. Îmi scapă doar un geamăt prelung, delicios şi cald…

Atunci mă iei în braţe şi mă strângi tare, mă mângâi pe spate şi mă săruţi pe gât. Uşor, uşor mă stăpâneşti şi devin a ta, simţi cum inima mea bate din ce în ce mai tare şi corpul mi se încinge, ştii că nu mă mai satur de tine şi vreau să te simt pulsând adânc.

Rămânem nemişcati. Până dimineaţă nu mai scoatem o vorbă, un sunet. Tu fumezi o ţigară şi se aude doar tutunul arzând, îţi simt respiraţia uşoara între omoplaţii mei. Mâna îţi alunecă uşor de pe coapsa mea şi adormim. Undeva departe se aude marea..

