Dă-ţi ochelarii jos, pune-i pe noptiera supraîncărcată de lângă pat. Aşează-te. Stai acolo şi întinde-te pe spate. Nu mai pune întrebări, lasă-mă să fac ce vreau din tine. Relaxează-te.

Respiră uşor. Lasă-te purtat de ritmul melodiilor de fundal al vieţilor noastre, năpăstuite de ghinion. Lasă-mă să-ţi sărut gâtul, lasă-mă să-ţi sărut lobul urechii, taie-mi respiraţia. Stai nemişcat.

Îţi dau voie să mă mângâi uşor, cu o singură mână. Te las să mă săruţi tandru pe sâni. Ridică-ţi privirea, uită-te în ochii mei.
Zâmbeşti.  Îmi spui că ţi-am lipsit şi abia aşteptai să ne reîntâlnim în camera mea. Mă relaxez.

Mă întind pe pat de-a curmezişul. Mă mănânci din priviri în timp ce mă dezbraci, atât de încet încât să te vreau mai mult, mai repede. Îmi zâmbeşti din nou şi mă strângi în braţe. Corpul tău freamătă peste al meu.

